Waarom zie ik er nooit uit op foto's?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

je moet maar eens een foto die je wist dat gemaakt werd naast een leggen die je niet wist dat gemaakt werd op die laatste sta je vaker leuker op omdat je dan je eigen bent als je een "bewuste" foto laat maken ga je toch een beetje een houding aannemen

Tsja, dat kan ik zo ook even niet zeggen. Ik neem dat het je wel irriteert, dus ik zou dit doen: Bekijk een foto van jezelf. Wat vind je er 'niet uit zien'? Trek je het foute gezicht? Kijk je een beetje raar? Als je weet wat het 'probleem' is, kun je er de volgende keer op letten als je een foto maakt. Succes!

Omdat jij bang bent dat jij er niet mooi uit zal zien op een foto. Daarmee ga je verkrampen. Misschien ben je ook wel bang om jezelf te bekijken op de foto.

Ik ken dat. Lachen voor de foto en niet omdat je blij bent, is zo gemaakt en zelf zie je dat eerder dan anderen hoor. Maar er zijn ook foto's waar ik best wel tevreden over ben. Ik heb ook eens voor de spiegel geoefend, niet verder vertellen, en tegenwoordig weet ik redelijk hoe ik 'poseer' voor een foto. En ik lach omdat ik blij ben, al denk ik dat maar even ;-) Waarom niet..... nu irriteer ik me er niet meer aan. Gewoon eens proberen?? En wees gewoon trots op jezelf dat zie je nml. op een foto.

Omdat je kijkt met je eigen ogen, je moeten kijken met de ogen van anderen, dan valt het reuze mee.

Ik denk dat jij dat alleen maar..vindt.. En dàt is vermoedelijk het gevolg van het feit dat jij je erg onzeker voelt als het om de uiterlijk gaat. Als je je eigen foto's na een jaar of tien..twintig nòg eens onder ogen krijgt..zul je zien dat het allemaal best meevalt met dat koppie van jou. Wat jij hebt is heel normaal, hoor. Maak je dus maar geen zorgen. Het is, n.m.m. jouw..te grote zelfkritiek..voortvloeiende uit je grote onzekerheid. Gr. Ton

Zoals bij de meeste mensen zal ook jij wel het meest kritisch op jezelf zijn. Je ziet dingen aan jezelf die een ander waarschijnlijk niet eens opvallen.

Hey nog zo eentje hier hoor!!! zelfs hou ik er niet van dat er foto’s van mij wordt gemaakt , nou rede daarvan dat weet jezelf ook wel waarom, maar met die digitale camera heb ik er zelf geen moeite mee want je kan het altijd wel delete. Soms heb ik ook dat ik me foto niet mooi vind maar de andere vind het juist wel dus…......maar uit mijn ervaring meeste mensen die er heel goed uitzien op de foto’s , valt het in levende lijve best wel tegen, en mensen die er nooit goed uitzie, denk je van was zij/hij dat op die foto zo niet slecht hoor!!!!! maar tis best wel vervelend als men 4 keer moet overdoen tot dat je echt mooie foto heb, maar ach jah ik vind het wel leuk van mensen die lekker gek doen op de foto en zich niet druk maak hoe men eruit ziet op de foto. en de vraag waarom….hmmm je hebt het of je hebt het niet(fotogeniek) weet het eigenlijk niet ...ach ja zelf heb ik liever dat ik er beter uit zie in het echt dan op de foto…..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100