Kinderfeestje..

Ik ben opzoek naar leuke spelletjes voor een kinderfeestje! m`n dochter word 5. en eigelijk wil ze een badje in de tuin.. maar dat gaat niet lukken ivm we een jongetje krijgen met zwaar suiker en hij dan zonder glucosesenor moet lopen heb ik er voor gekozen om dat niet te doen. ze heeft die week nog 2 andere kinderfeestjes en wil ze dus niet de standaard spelletjes ( koekhappen ect.) maar inmiddels ben ik heb ik dus geen ideeen meer.. iemand een leuk idee wat thuis kan maar niet standaard is!

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een kleine speurtocht
Poppenkast
Verkleedpartij
Danswedstrijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Huur bij bv de speel-o-theek allerlei buiten speelgoed. Glijbanen, skelter, diabolo, wip-wapjes etc. Verander de tuin in een speeltuin. Of maak er een thema feest van. Circus. Iedereen gaat tijdens het feest zijn eigen act oefenen en daarna komt de voorstelling, gegeven door de kinderen zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons was een ander spelletje heel populair.( later deden ze hetzelfde ook met variaties, met hun pubervriend(inn)en! Ook met water en ook in de tuin. Grote kring. (niet zo dicht bij elkaar)
Iedereen een plastic fles vol water voor zich op de grond , dop er af. (gras) Om de beurt met een bal elkaars fles proberen om te rollen. De eigenaar van de fles moet snel reageren om de fles weer rechtop te zetten want wiens fles het eerst leeg is heeft verloren.