Glynn Wolfe de man is die het vaakst getrouwd is. Hij is 29! keer getrouwd.

De vrouw die het vaakst getrouwd is, Linda Lou Essex. Zij is 22 keer getrouwd.

Toegevoegd na 4 minuten:
De man met de grootste allertijden behoorde toe aan Koning Tamba van Banaras, ergens in de 6e eeuw voor Christus. Deze Koning met zijn prioriteiten op een rijtje zou het benijdenswaardige aantal van 16.000 (!) vrouwen in zijn harem hebben gehad. Onbekend is of hij het ook met allemaal gedaan heeft.
http://www.neatorama.com/2007/05/01/5-things-to-know-about-harems-before-you-get-one/

Toegevoegd na 22 minuten:
Het moet natuurlijk zijn:
De man met de grootste HAREM allertijden....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat bovenstaand antwoord het officiële record is, maar als je in oudere geschriften kijk (zoals de bijbel) lees je over vele bijwijven, dit zijn mijns inziens ook vormen van echtgenoten...
Als je dan over Salomo lees (ik meen 1000 vrouwen) dan is het net hoe je de definitie echtgenote(/slaaf) stelt...