Heeft Joran van der Sloot Nathalie Holloway vermoord?

Hoi

ik woon al een tijde niet meer in Nederland en ik vraag me af: is het nu helemaal zeker dat hij heeft gelogen en dat hij haar echt heeft vermoord? En heeft hij het bekend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Niemand die het weet, gek he ? Volgens mij deed hij inmiddels wel halfslachtige pogingen het alsnog maar te bekennen, maar dat kan ook een poging zijn geweest om in Nederland / Aruba berecht en gevangen gezet te worden, in plaats van het gevreesde Peru. Dus zelfs een bekentenis zegt op dit moment niet zoveel zonder verder bewijs. Ik denk dat iedereen het wel zou willen weten, zeker in die kringen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Niets over bekend. En je hoeft niet in Nederland te wonen om dit te weten. Volgens mij heeft CNN meer aandacht ervoor dan wie dan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar woon je dan? In Belgie?!
Dat is nog steeds niet zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn nog steeds geen officiele bewijzen. voor zover ik weet
13 jaar geleden
Alleen hij weet het of het ja of nee is.Maar alles lijkt tegen hem te spreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zwijgt stemt toe,uiteraard heeft hij het gedaan,alleen de bewijzen zijn er nog niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
och heel gedoe,denk het wel,maar geen lijk geen misdaad zo werkt het nou eenmaal.
maar het is wel type ook al niet met voorberachte rade om iemand zodanig te mishandelen dat dood gevolg is geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige wat bekend is dat hij weet wat er is gebeurd .
En dat hij het heeft gedaan is een heel sterk vermoeden .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, hij zegt van niet.

Maar hij werd ook uitgemaakt voor een pathologische leugenaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft hij zelf niet verteld..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans is groot dat hij dat heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hij heeft haar vermoord (volgens mij).