Wie heeft de stikker uitgevonden?

Sticker, zelfklevend etiket.

Dus niet stekker ;-)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
stikker? Bedoel je sticker?
Misschien stekker?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wist het antwoord wel, ik werk bij het bedrijf van de uitvinder van het zelfklevend etiket ;-) Die Japanse actrice/mo-delletje heet Aya Ueto. Mmm / 上戸彩 heeft haar al vanaf het begin als Avatar. Hij heeft hard gelachen toen hij zag dat ik dat ook als avatar had. Wellicht leuk als jij ook een plaatje van haar neemt, wordt je gratis lid van de GV-aya-fanclub ;-)

Het beste antwoord

Het eerste zelfklevende etiket werd door de Amerikaan R. Stanton Avery gemaakt in 1935.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is de eerstbekende bron die daarover spreekt die over ene Johannes Plakker (geboren te Dordrecht 1299). Deze Johannes zou begin veertiende eeuw, bezig als hij was met het op bijenwas drogen van dierenhuiden, bij toeval gekomen zijn tot het erkennen van de meerwaarde van een zelfklevend stuk teksthoudende materie.