Waarom wordt Putin niet gewoon opgepakt en berecht?

tinus1969
3 jaar geleden
Door wie zou hij moeten worden opgepakt en waarvoor?
SingingCoyote13
3 jaar geleden
teveel dingen zijn onduidelijk. hij is een groot president, en wie veel aanhangers heeft heeft veel tegenstanders. en sommige mensen doen alles voor geld of macht, dus als het niet Putin is die slecht is, dan is de kans groot dat mensen (van heinde en verre wellicht) die tegenstanders van hem zijn alles in het werk stellen om hem in een negatief daglicht te stellen. wat je dus ziet op tv en waar ze mensen (Putin bv) van beschuldigen is mogelijk niet altijd waar, of maar een zijde van het verhaal. lijkt mij dat er eerst een grondig onderzoek moet komen naar alles dan, en zie dat dan maar eens eerlijk verlopen (van beide zijden).

Antwoorden (1)

Dat kan niet hij is de grote baas in rusland en erg machtig.
ronron1212