Mag je je afval ook in een andere container gooien dan die van jouw eigen buurt?

Bijvoorbeeld als de container in je straat vol is, mag je dan je afval in een andere afvalbak gooien?

1.2K

Antwoorden (1)

Als de afvalcontainer in jouw straat vol is is het zelfs wenselijk dat je je huisvuilzak in een andere afvalcontainer gooit en niet naast de afvalcontainer zet. Het is echter niet de bedoeling dat je je afval in een andere gemeente dumpt. In mijn gemeente kun je de gemeente inlichten dat de afvalcontainr volzit. Waarschijnlijk kan dat in jouw gemeente ook wel.