Welke pen schrijft makkelijk en vlekt NIET?

Met welke pen kun je makkelijk schrijven zonder dat deze vlekt als je hier (snel) met je hand overheen gaat of wanneer de pagina's van bijv. je agenda 'glad' (niet stroef, dus dat iets glimmende papier) zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

De schrijfvriend:

http://www.deschrijfvriend.nl/p/14/177/mo70-cg56/5-rollerbalpen-schneider-slider

Rollerbalpen met innovatief Visco Glide-Technologie voor soepel schrijvend schrift. Een perfecte afstemming tussen vernieuwde Fluid-Paste en speciale 'direct2point' penpunt zorgt voor direct schrijven. Een soepel intensief schrift, snelle droogtijd ook op glad papier, geen geknoei of strepen. Gummi grip voor een aangename ergonomische grip, hoge schrijfbelasting. Kleurherkenning aan dop en houder. Schrijfkleur zwart is watervast, licht-echt en document-echt ISO 12757-2. Droogt niet uit zonder dop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zo goed als elke balpen.