Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurd er als ik niet betaal bij Troostwijk Auctions?

Wat gebeurt er als ik niet betaal bij een veiling van Troostwijk. Ik weet dat er al een soort gelijke vraag is geplaatst, alleen wil ik er specifiek op ingaan met het feit dat ik alleen een account heb gemaakt met mijn adres gegevens maar zonder bankgegevens.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@HansKazan10, meen je echt wat je schrijft. Wat denk je zelf wat er gebeurt als je je schuldig maakt aan fraude of diefstal.
Bij registratie op de website heb je je verplicht je behoorlijk te gedragen en ben je te traceren. Ook een Hans Kazan kan niet zomaar verdampen.
Ritsuka
5 jaar geleden
Ze hebben je adres, als je maar lang genoeg wacht krijg je vanzelf een deurwaarder...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je iets gekocht hebt moet je betalen. Wellicht heb je niet gedacht aan de kosten die ook nog betaald moeten worden.
Naam en adresgegevens zijn zeker genoeg om te achterhalen wie je bent en om mogelijk een deurwaarder in te schakelen. Vergeet niet -zonder de gegevens te kennen- de rekening wordt alleen maar hoger.
Bij betalingsproblemen is er een ding dat je niet moet vergeten : de post niet openmaken en of niet reageren op e-mail of telefoontjes is niet slim.
Het beste wat je kunt doen is opbellen en een gesprek aangaan. Vragen naar de mogelijkheden en uit je zelf voorstellen of een betalingsregeling mogelijk is. Dat is -nogmaals zonder de feiten te kennen- de beste manier om tot een oplossing te komen.

Antwoord: dan zul je gedwongen worden om te betalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Maar het kan toch ook zijn dat iemand anders neppe gegevens invult, wat dan?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing