Wat betekent het verschijnen van klokken, wekkers in je droom?

Ik heb gedroomd dat ik in een onbekende kamer was en overal vond ik wekkers, klokken en om een onbekende reden vond ik dit niet vreemd, eerder leuk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (6)

De tijd is gekomen.

Maar waarvoor, dat zal je zelf moeten kunnen vertellen.
itsme
13 jaar geleden
"Dromen dat u een klok ziet voorspelt gevaar"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tijd..
Je wordt (bent er) rijp (voor)!
De tijd is NU!
Het voelde goed zeg je, dan is het goed.
het is positief!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het betekend dat het tijd is om op te staan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk bevond je je in je droom in een klokken winkel,waar,zoals bekend men veel klokken en wekkers in voorraad heeft. Verder betekent het zoals in iedere droom, niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste wat er in me opkomt, is dat je wakker moet worden. Je moet van je eigen droom ontwaken. Niet de droom van het slapen, maar van het leven die je leidt. Dat jij je leven niet leidt, maar dat het leven jouw leidt.
Je bent aan het slaapwandelen en alles gebeurd op de automaat. Maar hierdoor leef je niet en doe je niet in het leven wat je hart het liefste wil.

Je moet wakker worden en kijk om je heen. Wat zie je, wat wil je.

Wordt wakker en leef je leven. Beleef het leven. Vindt de richting van je hart en geniet. Vindt de blijdschap en vreugde in het leven.