Op welke site kunje het hele tv overzicht van de hele week zien?

Ik zoek een duidelijke online tv gids waar je een hele week voor uit per zender kunt zien wat er op tv komt . Zoals je vroeger bij de papieren tv gids had.
Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik weet niet of dit is wat u zoekt, maar ik weet dat de KPN (andere telecomaanbieders weet ik niet) een televisiegids op de tv heeft. Via een knopje op de afstandsbediening kan je naar het 'menu ' en daar kan je de tv gids een aantal dagen terug en vooruit zien.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Klopt. Maar die info is heel beknopt en niks over bv welke acteurs in de films. Ook ontbreekt vaak de programma info.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ook kun jedie info niet delen op social media oid.
SentWierda
4 jaar geleden
Die site bestaat niet. Overigens: ook de papieren gids met deze informatie bestaat niet: omdat er na het drukken van de gids vele actuele wijzigingen zijn. Daarom is een combinatie noodzakelijk van papieren weekgids en de actuele (papieren of digitale) krant plus pag. 229 van Teletekst.

Antwoorden (2)

Ikzelf gebruik af en toe de Veronica app op mijn mobiel. Deze is gratis. Er zijn ook diverse andere gratis TV Gids apps in de Google Play Store.

Verder is misschien tvgids.nl een optie? (Zie bronnen)

En anders gewoon een abonnement overwegen op de Veronica gids zelf. Heb ik ook en hij bevalt nog steeds goed. En maar €5,- per maand.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
zondag
4 jaar geleden
De Veronica gids heeft veel te weinig zenders. Met name geen enkele Duitse en geen Arte en geen Turkse. Verder nog een hoop andere die je wel kunt ontvangen bij een abonnement van KPN. Ik heb die Veronica gids een jaar lang ook op papier gehad en opgezegd zodra het kon. Min is dus van mij.
Deze is goed.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobilepioneers.tvgidstv