Hoeveel zetels zijn haalbaar voor de VVD met de verkiezingen en waarom?

Komt er nog een eindspurt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn we nu Maurice de Hond geworden?

Antwoorden (2)

Dit gaat rond de 37 zetels uitkomen, uitgaande van nog 5 zetels verlies [30%] voor de PVV vanaf nu, welke verdeelt worden over de andere aprtijen, en de stand van nu in de peilingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinds ze bekent gemaakt hebben dat ze niet met de PVV willen regeren, weet ik niet hoeveel zetels ze krijgen, ze kunnen zich zelf wel eens de nek omgedraaid hebben (dom VVD)