Is er gerommeld met het filmpje van Joran en dat meisje in dat hotel?

De eerste camera die zijn binnenkomst met dat meisje filmt...beweegt! Dat lijkt me vreemd...die zou toch stil horen te hangen, lijkt mij.
Maar dan....dat eerste stukje dat hij de sleutel van zijn hotelkamer ophaalt....is het de datum 30 mei 2010. Hij loopt dan in een witte blouse met blauwe spijkerbroek en dat meisje heeft volgens mij een blauwe jurk aan.
Dan...als hij met dat meisje naar binnen gaat, zijn hotelkamer in...lijkt haar jurk wel zwart en geen blauw..maar ..dan is de datum 10 mei 2010!
Als hij even later weer uit zijn kamer komt ...zonder dat meisje..en met een ander streepjes T-shirt aan en zijn koffer in zijn hand en zijn deur dicht trekt...is het nog steeds 10 mei 2010.
Maar...als je hem dan ziet weg lopen, langs de balie naar buiten toe...is het weer 30 mei 2010.
Dit zag ik op 1 van die filmpjes...links onder in beeld staan. Soms zie je die blauwe balk er even voor maar soms ook niet en toen zag ik dit.

Toegevoegd na 18 minuten:
Die filmpjes staan op youtube.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan ben ik dus niet de enige bij wie dit is opgevallen!! Wat ook niet op tv is geweest,is dat er n derde bij betrokken is! N bekend italiaans/albanees pokeraar,het nr.van Joran stond in zijn gsm en hij tiptte de politie dat t meisje niet meer leefde. Heel vreemd..tzou dus best kunnen dat die beelden niet kloppen. Hoe je t ook wend of keert die jongen zit in een moeilijk parket! En al helemaal omdat hij in t verleden zoveel gelogen heeft!!

Toegevoegd na 2 uur:
Dinsdag 08 juni 0 7.00 Joran heeft bekend t filmpje is dus niet nep!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat heb ik idd ook opgemerkt!!
zeker klopt er iets niet, en joran is door de media en haar vader als als de schuldige aangewezen, dus hij zit sowieso in een benarde positie...
hij heeft zeker recht op een eerlijk proces, mocht hij de dader zijn dan moet hij natuurlijk zijn straf uitzitten, maar zolang er niets is bewezen vind ik hem niet normaal hoe ze met hem omgaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms wordt de datum van een camera niet bijgewerkt.
Bewegende camera! Het is Peru en geen Nederland ik weet niet waar hij hangt en of het een licht bewegende wand is.Kleuren komen op foto's ook wel eens heel verschillend over.
Maar zeker is dat hij haar heeft vermoord want hij heeft bekend en dat is al bevestigd door de Peruaanse Politie.
Ze was op zijn laptop aan het snuffelen terwijl hij koffie aan het halen was.Er stonden dingen van Natalee Holloway op die ze niet mocht zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij staat er geen 10 mei maar gewoon 30. Het is een redelijk onduidelijk beeld, maar als je even goed kijkt, en bijna met je hoofd in je beeldscherm kruipt, zie je toch dat het een 3 is, en geen 1.
Ook lijkt het me dat je niet duidelijk het verschil kan zien tussen een donkerblauwe en een zwarte jurk met dit soort kwaliteit camera's.

Maar, ik lees net die 'ie bekend heeft. "Mooi" nieuws dus! Nu maar hopen dat 'ie niet meer vrij komt en de rest van z'n leven in een Peruaanse cel blijft wegrotten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad rare beelden, maar ze schijnen te kloppen want hij schijnt bekend te hebben. Nu maar hopen dat ook snel het verhaal rond Natalee volledig verteld wordt zodat haar familie ook echt afscheid kan nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop zo dat hij door dit ook gaat vertellen wat er met Natalee is gebeurd, zodat haar familie eindelijk rust kan vinden.