Hoe upload ik een cv op werk.nl?

Dus een al complete cv als document. Nu moet je voor zo ver ik zie zelf van alles invullen maar ik heb al een mooie nieuwe cv die ik graag volledig upload. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (1)

Dat kan helaas niet. Werk.nl vermeldt uitdrukkelijk: “Let op: u kunt op werk.nl niet uw eigen cv uploaden.”
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Door alle cv-vragen één voor één te beantwoorden, weet werk.nl zeker dat je geen - voor hen - essentiële informatie vergeten bent.
Toegevoegd op 13 mei 2019 11:37: tekst
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt! Maar de vragen en het cv wat zij willen is totaal onvolledig en ouderwets. Daar gaat een werkgever nooit naar kijken op mijn leeftijd... Ik was al gewaarschuwd over werk.nl en de drama’s en het klopt! Je zou der haast depressief van worden...
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Met zo een standaard ding kun je je helemaal niet onderscheiden op je eigen wijze