Hoe vraag tactisch je aan de buren of het iets zachter kan met de seks?

Nieuwe buren. Gelukkig houden ze van elkaar en ik steeds minder van ze doordat ik wakker lig van hun genot-schreeuw. Hoe vraag je correct of het iets zachter kan?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Lastig, heel lastig!
Mijn eerste indruk was een kattengevecht op straat, daarna dacht ik aan een huilende baby. Tactvol vroeg ik of zij ooit last hadden van mijn katten omdat de muren zo dun waren.
Andere mogelijkheid is vragen of de buren wellicht last hebben van je muziek. Of die niet te hard staat, alweer omdat de muren zo dun zijn...
De hint werd begrepen. :)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Doe een briefje in hun brievenbus met "Beste buren, welkom in onze buurt. Hopelijk krijgen jullie het hier heel erg naar jullie zin. Wij zijn blij dat jullie heel veel van elkaar houden maar eerlijk gezegd niet zo erg met de geluiden die daar kond van doen en zouden het erg op prijs stellen als jullie je geluk iets meer privé zouden houden. Bij voorbaat vriendelijk dank".
4 jaar geleden
HeerVoldemort
4 jaar geleden
Dit antwoord heeft mijn voorkeur. Geen hints geeft duidelijk aan waar het om gaat en toch anoniem.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@HeerVoldemort
Juist dat anonieme staat mij tegen. Heel onprettig dat ik voortaan bij iedereen eeuwig zou denken: heb jij dat briefje bij mij in de brievenbus gegooid? Durf je dat niet persoonlijk aan me te vragen? Daarom niet anoniem voor mij. .
Denk dat buren het niet prettig vinden,
als je iets zegt van hun levens wijze.
( komt alleen maar buren ruzie van )
waarom zullen ze verhuist zijn ?
4 jaar geleden
zondag
4 jaar geleden
Er kunnen talloze redenen zijn waarom ze verhuisd zijn, dus dat jij hier suggereert dat ze verhuisd zijn vanwege kritiek op hun levenswijze op vorige woonplekken is een onderbuikgevoel. Aan dat soort gevoel moet men niet toegeven. Er moet niet steeds zo schijnheilig worden gedaan over dingen die mensen doen maar niet zo gewaardeerd worden door de betrokken omstanders. Je kunt op een vriendelijke manier kenbaar maken dat je bepaalde dingen niet prettig vindt.