Hoe vraag tactisch je aan de buren of het iets zachter kan met de seks?

Nieuwe buren. Gelukkig houden ze van elkaar en ik steeds minder van ze doordat ik wakker lig van hun genot-schreeuw. Hoe vraag je correct of het iets zachter kan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Lastig, heel lastig! Mijn eerste indruk was een kattengevecht op straat, daarna dacht ik aan een huilende baby. Tactvol vroeg ik of zij ooit last hadden van mijn katten omdat de muren zo dun waren. Andere mogelijkheid is vragen of de buren wellicht last hebben van je muziek. Of die niet te hard staat, alweer omdat de muren zo dun zijn... De hint werd begrepen. :)

Doe een briefje in hun brievenbus met "Beste buren, welkom in onze buurt. Hopelijk krijgen jullie het hier heel erg naar jullie zin. Wij zijn blij dat jullie heel veel van elkaar houden maar eerlijk gezegd niet zo erg met de geluiden die daar kond van doen en zouden het erg op prijs stellen als jullie je geluk iets meer privé zouden houden. Bij voorbaat vriendelijk dank".

Denk dat buren het niet prettig vinden, als je iets zegt van hun levens wijze. ( komt alleen maar buren ruzie van ) waarom zullen ze verhuist zijn ?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100