Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel procent van de mensen geeft hun werk op als ze de loterij groot winnen?

Hierbij bedoel ik expliciet de hele hoge prijzen. Dus 5 miljoen en meer. Hoeveel mensen zeggen hun baan op en hoeveel mensen gaan echt niet nooit meer aan het werk?
En wat zou jij doen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Ik behoor tot de groep, die door zou werken. Althans proberen werk te creeren voor anderen! Denk dat er toch wel 40 procent nooit meer zou werken! 50 procent iets voor hunzelf begint, en iets van 10 procent gewoon bij werkgever blijft maar veel minder doet! Vermoed ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou mijn werk niet opgeven,ik ga hele dagen met mensen om en dat wil ik blijven doen.
Met een nieuwe auto zou ik al erg tevreden zijn,en wat de rest betreft mag van mij allemaal 2e hands zijn.
Ik stel geen hoge eissen aan nieuw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou mijn werk wel opgeven. Als je zo'n groot bedrag gewonnen hebt is de collegiale kring door de afgunst die meestal ontstaat geen prettige omgeving om in te functioneren als vermogend persoon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou stoppen (in iedergeval voor een bepaalde periode) en mijn tijd besteden aan mijn kinderen. Ik vind werken leuk, het kost alleen zoveel vrije tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou stoppen en een aantal mensen in mijn omgeving die het niet zo best hebben een wat prettiger leven bezorgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing