Nee, dat is niet mogelijk.
DigiD stuurt de brief met de activeringscode automatisch naar het adres waarop u geregistreerd staat in de Basisregistratie Personen (BRP). Hiermee controleert DigiD of u echt de persoon bent die uw DigiD heeft aangevraagd. Het sturen van de brief is dus een belangrijk onderdeel van de betrouwbaarheid van DigiD.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
+ Je kunt wel met de Digid een briefadres aanvragen, maar andersom kan inderdaad niet.
Inschrijven Basisregistratie Personen (BRP)
Iedereen die in een half jaar minimaal 4 maanden in Nederland verblijft, moet zich laten inschrijven in de Basisregistratie Personen (BRP). Via de BRP kan de overheid in contact komen met haar burgers. U laat zich inschrijven in de BRP op uw woonadres. Of anders op een briefadres. De gemeente bepaalt of u in aanmerking komt voor een briefadres.

Als het aan inschrijving in de brp ligt, zou dit dus wel mogelijk zijn..