Hoe komen gevangenen aan mobieltjes in de cel?

Drugs lijkt me nog wel mogelijk door middel van orale inname, maar hoe ze een mobieltje naar binnen gesmokkeld krijgen gaat m'n pet te boven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
joran v.d. sloot via z'n vader.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 20 jaar terug koste het 25 gulden als je een fles jenever naar binnen wilde hebben,via de bewaking.

Het beste antwoord

Het is bekend dat het personeel van de gevangenis ook nog wel eens een mobieltje regelt! Ook drugs komen op die manier veelvuldig binnen.

De controles bij bezoek zijn best wel streng. Je gaat door detectiepoortjes etc. ALS het je al lukt het binnen te krijgen, dan kan de gedetineerde het na bezoek moeilijk mee naar binnen nemen. Want na bezoek worden ze gestript, dat wil zeggen kleren uit en bukken. Dus alle lichaamsholtes worden bekeken. Met drugs is het inderdaad wat makkelijker. Hoewel ze tegenwoordig het bezoek wat strenger hebben gemaakt en je niet meer mag zitten knuffelen, geen handje vasthouden etc. Dat maakt het wat moeilijker. Gelukkig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je antwoord, er lijken mij idd niet veel opties dan de bewakers te gebruiken.

Andere antwoorden (3)

krijgen ze met de kerst!
de gevangenissen in nederland zijn net een zwaar bewaakt hotel
er is daar meer luxe binnen die een arme nederlander niet heeft!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien door anale of vagina inname, en dan weer eruit persen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waar wil je dat eruit persen? In de bezoekzaal waar 40 mensen inclusief bewaking bij zit?
Misschien worden die tijdens het luchten over de buitenmuur gegooid...