Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden er nog games geproduceerd voor de wii?

Aangezien de wii u en de welbekende nintendo switch vers op de markt liggen en er daarnaast ook nog de playstation en de xbox zijn, vraag ik mij af of er nog games worden geproduceerd voor de wii. Zelf heb ik een wii en raak ik uitgekeken op de games die ik heb. Ik heb echter geen geld om een nieuw spelcomputer aan te schaffen, hierdoor mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
726
LeonardN
6 jaar geleden
Nieuw? Wat dacht je van tweedehands? Zo duur als een nieuw spel.
https://www.gooxbox360.nl/xbox-360-kopen/?utm_source=Marktplaats&utm_campaign=compleetpakketxbox360
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het lijkt erop dat dit oudere spelcomputers zijn, waaronder de xbox 360 waarvan er ook al de xbox one uit is. Ik ben bang dat er hierdoor ook geen games meer uitkomen voor de oudere variant.
LeonardN
6 jaar geleden
Maar voordat je daar alle spellen weer van uitgespeeld hebt..... die je vaak voor een habbekrats kan oppikken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, er worden geen nieuwe games meer geproduceerd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, niet behalve Just Dance en Let's Sing. Het laatste jaar dat iets anders dan die twee games werd "geproduceerd" (lees uitgepoept met nieuw nummers) voor de Wii was 2015.
(Lees meer...)
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding