Waarom zijn Kleuren & smaken onbetwistbaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey babyfaced, waarom ben je altijd s'nachts wakker, vroeg me gewoon af..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewend aan nachtmens, jij toch ook haha.!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, zo nu en dan.. Ik stelde me voor dat je als receptionist in een hotel in de nacht werkt of zo haha

Het beste antwoord

omdat ieder mens nu eenmaal anders is, is dat niet met alles zo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap die minnen niet hoor, het is toch gewoon zo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij een plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik snap het ook niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje koolwitje

Andere antwoorden (1)

Omdat dat subjectief is. Het is niet toetsbaar (in de zin dat er geen externe objectieve test bestaat).

Ik noem een bepaalde kleur oranje die andere mensen geel noemen. Wie heeft er gelijk? Ik ervaar het als oranje, dus voor mij is het oranje, dus ik heb gelijk. Maar zij hebben op dezelfde manier *ook* gelijk. Het heeft dus geen zin om er over te discussiëren. Zoiets noem je onbetwistbaar.