Waar vind ik een betrouwbare man?

Ik heb de 30 bereikt en nog steeds niet aan de man, door de seksualisering van de samenleving lijkt iedereen wel op seks uit ondanks dat ik er niet gewillig bij loopt trek ik die types aan...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.7K
Erna55
6 jaar geleden
Waarom zou je " aan de man " moeten ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" Waarom zou je " aan de man " moeten ?"
Is wel zo gezellig? Samen dingen doen en beleven blijft altijd leuker dan alleen. Als je nog niks van de wereld hebt gezien dan zul je mijn opmerking niet begrijpen.
Erna55
6 jaar geleden
Leven in een slechte relatie is veel eenzamer dan leven zonder liefdesrelatie...
svetivlas
6 jaar geleden
Wat bedoel je eigenlijk? Bedoel je dat je partners vreemd gingen en je bedriegen of bedoel je dat mannen die je in feite wel bevallen, afvallen omdat die stouters het liefst meteen met je naar bed willen?
In alle twee de gevallen heb jij het laatste woord.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Leven in een slechte relatie is veel eenzamer dan leven zonder liefdesrelatie…"
Hallo, nu ga je van waarom 'aan de man' naar een slechte relatie, alsof relaties met mannen per definitie slecht zijn, je hebt het dan misschien niet getroffen, maar je kunt niet alle mannen over één kam scheren.
Ritsuka
6 jaar geleden
Waar ben je opzoek naar een man? Het kan ook liggen aan de locatie, dat trekt bepaald volk aan.
SentWierda
6 jaar geleden
Een betrouwbare man wil graag gekoppeld worden aan een betrouwbare vrouw.
Met andere woorden: als je zelf een wens hebt, zul je ook moeten accepteren dat de andere een wens heeft.
Het is niet alleen zoeken - zoals de vraagstelster suggereert. Maar vooral ook: gezocht worden. Dat wordt heel vaak vergeten...
Datingsites zijn om deze reden vrijwel nooit geschikt een betrouwbare partner te vinden. En Tinder is al helemaal uit den boze voor wie een beetje is gesteld op privacybescherming. Toegevoegd na 18 uur:
Als je niet weet waar je een betrouwbare man (of vrouw) kunt vinden, lees dan eens een of meer goede boeken. Niet een boek over ervaringen met daten maar een serieus boek met vele tips. Bijvoorbeeld: De Nieuwe Single van Maureen Luyens en Griet Demeter (uitg. Lannoo). Verschenen in 2016. ISBN: 978 94 014 3332 7.

Antwoorden (3)

Zowel betrouwbare als onbetrouwbare mannen kun je overal tegenkomen, het staat er niet opgeschreven. En wat die seksualisering betreft, uit onderzoek is gebleken dat jongeren steeds later aan seks beginnen......
6 jaar geleden
Net als veel dingen in het leven word je door schade en schande wijzer en ervaringen rijker. Je kunt niet één type man aanduiden als betrouwbaar. Je zult proefondervindelijk moet ervaren hoe betrouwbaar je partner is. Da’s ook vaak de reden dat mannen & vrouwen meerdere vluchtige relaties van maanden tot meer dan een jaar achter de rug hebben voor zij zich binden aan de liefde van hun leven en de perfecte partner blijkt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zolang je zoekt kom je hem niet tegen!
Beter is je eigen leven te leiden en ongedwongen iets te ondernemen om meer mensen te ontmoeten. Nee, ik bedoel niet de kroeg in, hoewel dat ook kan. Ga in je vrije tijd niet (meer) alléén maar op de bank voor de tv liggen. Of met je phone in de hand de hele avond bezig , "couch potatoes" zijn er al genoeg.
Kies een hobby of een sport waar je tijd aan kunt besteden, 's avonds trainen met gelijk gestemden of in het weekend je hobby uitoefenen. Daar ontmoet je dus mensen die i.i.g. dezelfde liefhebberij, hobby / sport, als jij leuk vinden. Dat is een begin.

Hoe kom je er trouwens bij dat je nu je 30 bent ineens 'aan de man' moet? Trouw niet voor je 40 bent, of 50 of ... nee, grapje, maar je moet geen haast hebben. Nergens voor nodig, geen stress.

Een betrouwbare man vind je niet, die kom je hopelijk tegen en dan nog dat weet je het niet meteen. Genoeg mensen m/v lijken betrouwbaar en zijn het toch niet. Daar kom je wel achter uiteindelijk.

Je kleding of je houding! kan zorgen voor de verkeerde indruk. Als je daar nog niet zelf naar gekeken hebt, vraag eens aan iemand anders om een eerlijke mening. Zo kun je er achter komen waaróm jij die types aantrekt.

Succes!