Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet je regelen voor je mbo schooljaar begint? en kun je dan wel tot het einde van de zomervakntie op vakantie?

aangezien ik naar het mbo ga in het schooljaar 2018-2019 vraag ik me af of je veel moet regelen voor het schooljaar begint.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er vanuit gaande dat je inschrijving rond is en je niet op kamers gaat, hoef je eigenlijk alleen maar je boeken te bestellen. Als het goed is krijg je van de mbo-instelling op enig moment een boekenlijst met de boeken (en eventuele andere materialen zoals licenties voor software) die je nodig hebt. Doe je een BOL-opleiding en ben je 18 jaarof ouder, dan kun je daarnaast ook studiefinanciering aanvragen. Vervolgens kun je inderdaad lekker tot het einde van de zomervakantie weg. Houd wel in de gaten of je school iets van een introductieweek organiseert, vaak wordt die gepland voordat het nieuwe studiejaar officieel begint.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
oke top! precies wat ik zocht dank u wel!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding