Zijn moslims bang voor de PVV?

Ik zie regelmatig dat moslims de posters van Geert Wilders van de borden afscheuren.Doen ze dit omdat ze bang zijn voor deze man?En is dat niet strafbaar?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk dat we in dit geval onder moslims moeten verstaan 'Marokkaanse pubers van het mannelijke geslacht'. Ze zijn niet bang van de PVV maar kunnen geen kritiek verdragen. Je verdraagzaam tonen aan de onverdraagzamen zoals Cohen dat doet versterkt dat gedrag alleen maar.

Dat denk ik niet, eerder een hekel hebben aan. Maar ook niet alle moslims. Ik ken er minimaal één die zelfs PVV gaat stemmen.

Posters afscheuren is hetzelfde als overplakken met andere verkiezingspropaganda. Het is zeker niet strafbaar. Extreem-rechts is een politieke strekking die ontstaan is uit de groeiende angst voor allochtone inwijkelingen. Je kan dus stellen dat er angst is langs beide kanten. Voorbeeld: Hitler gaf de Joden de schuld van de economische en financiële crisis en viseerde hen daarom. Waarom? Uit angst voor een bevolkingsgroep die zich naar zijn mening superieur gedragen. Angst veroorzaakt extreem gedachtegoed dat dan weer andere mensen aanzet tot haat tegen een bepaalde bevolkingsgroep.

Je kunt niet zeggen: zijn moslims bang! Sommige zullen niet bang zijn..andere wel!

Wie is er nu bang voor Wilders. Ik ben alleen bang voor de gekken die op hem gaan stemmen.

Geen enkele moslim is bang voor Wilders,hij is bang voor de moslims

He bah...Wat een kleuterklas gedrag zeg. Strafbaar? Neuh...dat denk ik niet. Maar wat als iemand een Islam poster eraf zou trekken...dan zijn de poppen aan het dansen waarschijnlijk.