Ik kan alleen vertellen wat het mij kost; ik betaal 87 euro aan elektriciteit en gas, aan water 11 euro. Dus alles bij elkaar onder de 100 euro. Ik heb een klein huis met 2 slaapkamers. Geen wasdroger, wél vriezer en verder de normale zaken als een koelkast en wasmachine. Koken doe ik op gas. Ik heb niet veel luxe producten. Geen stereo-installatie of grote tv. Ook geen bad, douche dagelijks.

Toegevoegd na 7 minuten:
Als je in een flat woont kan dat veel schelen in de stookkosten omdat je de kou van de grond niet hebt. Zeker als je rondom je 'buren' hebt scheelt dat behoorlijk.
Toen ik in een flat woonde verbruikte ik minder aan stookkosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat is heel moeilijk te zeggen. Het hangt af van je verbruik (ben je zuinig of juist heel verspillerig), maar ook van de woning die je hebt. Oude huizen zijn doorgaans niet zo zuinig als nieuwe.

Richtlijn voor gas, water, electriciteit, bij normaal verbuik ligt zo ongeveer rond de 150,- per maand voor een 1 persoonshuishouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er helemaal aan hoe die éne persoon is ingesteld, erg sober levend,of juist verspillerig. Dat kan zo maar 50 euro per maand schelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt er ook erg aan wat voor huis je woont en of je de hele dag op je werk zit of juist altijd thuis bent. van een sobere kennis in een goed geisoleerd klein flatje weet ik dat ie zo'n 50 euro in de maand kwijt is. maar velen zullen meer kwijt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kosten zijn ongeveer tussen de 80 en 100 euro . en als je op de stadsverwarming bent aangesloten dan betaal je nog iets meer .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier 100 euro, voor 100 m2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de bron staat een hele handige site over geldzaken ect.
Ook tips voor als je op jezelf gaat wonen