Wat is nu het beste theorieboek om je theorie examen mee te halen?

Ik twijfel namelijk wat de beste is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.3K

Het beste antwoord

www.gratisrijbewijsonline.nl heel uitgebreid en gratis. ik heb het hiermee in 1 keer gehaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is gekeken en dit is zeker een plusje waard.

Andere antwoorden (4)

http://www.vekabest.nl/products.php?sect=part

wat ik altijd heb begrepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rijbewijs theorie? Vekabest. De meeste rijscholen hebben dat boek ook te koop voor hun leerlingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is toch geen beste boek? de vragen zijn toch standaard? in elk boek hetzelfde?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vekabest zijn altijd de beste. Als je toch twijfelt dan moet je naar de anwb rijschool gaan dan weet je echt zeker dat je goede theorieboeken krijgt, want de anwb maakt de examenvragen voor de cbr