Waar kun je een geijkte, waterdichte omgevingsthermometer voor binnen en buiten kopen?

Ik had al eerder zoiets gevraagd maar dan een fysieke winkel. Maar dat blijkt zo goed als onmogelijk. (Die vraag heb ik ondertussen verwijderd)
Dus waar kan ik überhaupt een geijkte, waterdichte thermometer kopen? Voor binnen en buiten. Dus niet eentje die in vloeistof of voedsel gestoken moet worden maar voor de omgevingsthemperatuur te meten. Bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Dat kan bij Carlroth:
Amarell thermometer. Inclusief kalibratiecertificaat met een testpunt bij +4 °C.

Toegevoegd na 1 dag:
Dezelfde Amarell E906790 kost bij Labunlimited € 41,- (inclusief verzending).
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel! Dat is wel vrij prijzig zeg. Misschien nog ergens anders? En is het een betrouwbare website?
SimonV
7 jaar geleden
Ik was verbaasd dat ik na lang zoeken slechts één webshop kon vinden. Ik was niet verbaasd over de prijs: kalibreren is duur.
Amarell is een degelijk Duits merk:
http://www.amarell.de/ Carlroth.com is een betrouwbare site. Het bedrijf bestaat al sinds 1879.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oke dank je wel!
SimonV
7 jaar geleden
Ik ben toch nog weer verder gaan zoeken, maar helaas, zonder resultaat. Ik kwam wel dezelfde Amarell tegen, slechts € 20,80, maar... met btw en verzendkosten binnen Duitsland werd de totaalprijs € 97,10...
SimonV
7 jaar geleden
Toch nog eentje gevonden: https://www.labunlimited.com.
Ook betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nou dank je wel voor zoveel moeite en hulp! Bij de laatste link vind ik het product niet.
SimonV
7 jaar geleden
Staat gewoon als tweede link in de bron. ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij mij staat daar een doto van 2 flesjes zijnde Duran tilt cell culture flask.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Foto bedoel ik
SimonV
7 jaar geleden
De bronlink is:
https://www.labunlimited.com/s/720/4AJ-9235120/Amarell-Max-Min-Indoor-Outdoor-Thermometer-E906790
Daarmee kom ik rechtstreeks bij de thermometer. Je kunt ook googelen op:
amarell e906790 site:http://www.labunlimited.com
Dan kom je er ook.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deze lomk doet het wel bij mij. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Link