Hoe verkoop ik mijn mobiel?

Ik verkoop een telefoon en ik wil hem laten verzenden. Hoe kan ik de koper overtuigen dat ik het product 100% bezit?

Toegevoegd na 37 seconden:
En dat ik het product wel degene verstuur?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Leg je mobieltje op een krant van vandaag en maak hier een foto van.

Als je het mobieltje opstuurt, krijg je automatisch een track&tracecode. Die kan als bewijs dienen dat je iets hebt opgestuurd aan de koper.

Toegevoegd na 13 minuten:
Of vraag de koper een andere foto te bedenken die kan overtuigen.

Of je het mobieltje echt verstuurt, blijft een kwestie van vertrouwen. Als de koper met Paypal mag betalen, heeft deze kopersbescherming.

Ophalen en contant betalen is natuurlijk nog altijd de veiligste oplossing voor de koper.
SimonV
7 jaar geleden
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ophalen en contant betalen is natuurlijk nog altijd de veiligste oplossing voor de koper. En voor de verkoper eigenlijk ook. Ok er is een risico op vals geld. Maar de koper kan achteraf niet beweren dat hij get product niet heeft ontvangen.