Mag werkgever je uren schrappen als je de opzegtermijn niet werkt?

Binnenkort neem ik ontslag voor mijn bijbaan bij de supermarkt. Stel dat ik de 4 weken niet uitwerk (Na ontslagname) die ik eigenlijk wel zou moeten werken, mag mijn werkgever de uren van nog niet uitbetaalde uren schrappen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Je niet gewerkte uren hoeft hij niet te betalen.

Het beste antwoord

Afhankelijk van je contract. Als er een aantal uren genoemd staat in je contract, dan al hij je die moeten inplannen en in ieder geval moeten uitbetalen.
Dit natuurlijk alleen als je geen vakantiedagen meer hebt, als je die hebt dan kan hij je verplichten deze op te nemen aan het einde van het dienstverband.