vanaf hoe oud kun je een string dragen ?

heyy
veel meisjes dragen bij mij op school een string de jongens geven hun ook veel aandacht ze zeggen ook dat hun bil groter en ronder is door de string
niet dat ik per se een string wil dragen maar toch zou ik daar meer info over willen
p.s ik ben 13

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
11.5K

Antwoorden (1)

Er zijn meisjes die al een string dragen als ze tien jaar zijn.
Maar belangrijker lijkt het me hoe jij je erin voelt en of je vindt dat het bij je past.
Je hoeft niet per se rekening te houden met wat jongens leuk vinden.

Toegevoegd na 55 minuten:
Wat ouders vinden:
Bij een onderzoek blijkt dat 75% van de ondervraagden onderschrijft dat je ook te jong kunt zijn voor het dragen van een string. De meerderheid van de ondervraagden vindt het not done voor meisjes onder de veertien jaar. Vooral vrouwen trekken daar de streep. Voor mannen ligt de minimale leeftijd hoger, op zestien jaar.
SimonV
7 jaar geleden
Antoni
7 jaar geleden
De vraagsteller kan in de bron zien hoe anderen over de vraag denken in hun persoonlijke situatie en gezien hun individuele leeftijd. Lijkt mij best handig!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Door een hoop meningen op een stapel te gooien en er een gemiddelde uit te trekken (wat kan omdat het antwoord een leeftijdsgetal is) krijg je een soort consensus/publieke opinie, nog steeds een subjectief oordeel, maar het is wellicht wel wat de vrager zoekt. Je kan ook antwoorden, (althans zo zou ik het doen, ik zie het niet als een meningsvraag, niet zoals de vraag gesteld is iig): "Vanaf het moment dat je er een aan kan" Alles kan in deze en er is ook geen wet die hierin iets verbiedt qua leeftijd, dus wat de vrager zoekt is blijkbaar een soort "wat vindt men ervan?". Dan geldt meer meningen is beter.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oh nou ja dat was ik dus nog aan het tikken toen er nog alles er stond....