Hoe kan ik boeken uit Amerika bestellen?

Ik wil graag een boek uit Amerika bestellen. Het is hier in Nederland niet verkrijgbaar zoals ik zie. "Unchain your brain". Hoe kan ik dit boek bestellen als ik alleen beschik over een maestro bankpas?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Het boek is te koop via Ebay.
Helaas kan je rechtstreeks online internationaal betalen met een maestro bankpas.
Open een account bij www.paypal.nl en koppel deze aan je Nederlandse bankrekening. Op Ebay kan je vervolgens met Paypal betalen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

gewoon naar markplaats boeken uit amerika
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amazon.uk/.com daar verkopen ze boeken en kan je waarschijnlijk ook wel met een maestro pas betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amazon, e-bay en marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook altijd http://www.fromus2eu.nl raadplegen. Zij versturen volgens mij alles vanuit Amerika voor een kleine fee.