Als ik een Paysafecard koop van 10 euro en het is uiteindelijk op! Kan ik er dan weer geld op zetten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

my paysafecard is uw persoonlijke betaalrekening. Nadat u zich gratis hebt geregistreerd, kunt u de gekochte paysafecard-pincodes opladen in uw my paysafecard-account en ze dus nog beter beheren. Uw tegoed is op één plek beschikbaar en u betaalt online heel eenvoudig met het invoeren van uw gebruikersnaam en wachtwoord.
ronron1212
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Onbekende minner bedankt antwoord is wel corrrect
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus je kan je kaart wel opladen?
Als ik een Paysafecard koop van 10 euro en het is uiteindelijk op! Kan ik er dan weer geld op zetten?
Op een Paysafecard wordt geen geld gezet, maar via inlogcodes opgewaardeerd. Bij de aanschaf van een Paysafecard koop je nl inlogcodes.
Als men geen inlogcodes meer kan opladen via “my paysafecard-account” dan moet men de actuele status controleren. Waarschijnlijk is de oplaadlimiet bereikt. Men kan dan direct de status verhogen.
https://www.paysafecard.com/nl-nl/help/
De Paysafecard is handig voor jongeren die nog geen 18 zijn en niet willen dat anderen (hun ouders bv) weten wat zij kopen. Je kunt namelijk steeds nieuwe kopen. Ben je 16 of 17 jaar en de verkoper twijfelt aan de leeftijd, dan kan hij naar de leeftijd vragen (is nog niet wettelijk geregeld). Hij mag dan wel de Junior Paysafecard verkopen, maar daar kan men niet veel mee. Er zijn nog meer redenen om steeds nieuwe Paysafecard te kopen i.p.v. het opnamelimiet online te verhogen, maar die laat ik buiten beschouwing.
Er zijn behoorlijk wat nadelen verbonden aan de Paysafecard, ben je de pincode kwijt, of verlies je de card dan is het geld ook foetsie. Het laten terugstorten van het geld kost administratiekosten en kan soms elf dagen duren.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://beltegoed.nl/paysafecard-opwaarderen?aid=1&gclid=CP3g9-D23M4CFVXGGwodLpoCKg