Weet er iemand een heel kort mopje over een hond dat heel eenvoudig te begrijpen is door een kind en dat niet flauw is ?

Het is voor de spreekbeurt van mijn zoontje. Probleem is dat hij het niet kan herhalen en dat de kinderen van zijn klas het dadelijk moeten begrijpen.

14 jaar geleden

Het beste antwoord

Moeder loopt met Jantje op straat en komt een grote, grommende hond tegen. "Pas op, hoor", zegt moeder "die hond is vals!" waaop Jantje zegt: "Oh, ikdacht dat 'ie echt was!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rubia
14 jaar geleden
Leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke :) Alleen ligt het een beetje aan de leeftijd of kinderen 'm begrijpen.

Andere antwoorden (7)

zie de link ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zat mij voor het vensterglas gruwelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.

Ik heb een kinderlijk moppenboekje, kijk even:

Ja
Ik heb eens een hond gehad, die zijn eigen naam kon zeggen.
O ja? hoe heette die dan?
Woef.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rubia
14 jaar geleden
Super :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die onderste is echt heel leuk voor kinderen, en klinkt alsof het de perfecte is voor deze vraag. +1
Hoe heet het hondje van de brandweer??

... fikkie :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom kwispelt een hond zijn staart?omdat de staart de hond niet kan kwispelen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sam:Ik heb thuis een hondje die de hele dag in bad ligt.
Moos:Dat is handig,dan hoef je hem ook niet uit te laten en wat voor een soort hondje is dat dan??
Sam: Uh........een Zeehondje.!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zegt een hond als hij van een toren valt? Baf

Toegevoegd na 32 seconden:
Hoe heet het hondje van dreft? Vlekkie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een hond die kan praten.
Als ik vraag wat zegt een hond? Zegt ie woef.