Wat is er gebeurd met die vermeende ondergrondse nazitrein in Polen die vol met schatten zou zitten?

Ik hoor of lees er nooit meer wat over.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wellicht is een linkje handig, heb er nog niet eerder van gehoord.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.theguardian.com/world/2015/dec/15/there-is-no-nazi-gold-train-polish-scientists-say ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja die bedoelde ik Jammer dat er geen trein is. Althans, dat zeiden de wetenschappers maar de amateur schatzoekers hielden vol dat er wel een trein is. Sindsdien heb ik er nooit meer wat over gehoord of gelezen.

Antwoorden (1)

De beroemde nazitrein die Polen dagenlang in de ban hield leek eind augustus 2015 te zijn gevonden, in de zuidwestelijke stad Walbrzych. Dit voertuig zou echter geen goud en juwelen bevatten, maar vooral militaire attributen. Later bleek dat er wel een (vrijwel niet gebruikte) ondergrondse tunnel op negen meter diepte gegraven is, maar daarin geen trein verborgen werd.
Amadea
8 jaar geleden
flyingcrow
8 jaar geleden
Bedankt,dat wilde ik ook weten.