Het betekent Stichting in het Engels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Stichting like youth foundation.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
foundation
foun - da - tion [faun` deesj ` n] (Engels) de -woord (vrouwelijk) foundations grondlaag, basis, vooral voor make-up; steunende onderkleding (korset, gaine etc.)

Foundation
Nauwaansluitende, elastische onderkleding voor dames. Gaultier maakte er samen met popster Madonna ook bovenkleding van.

Foundation is een basis make-up en is in verschillende huidtinten te krijgen. Om de gezichtshuid een egale en dekkende tint te geven wordt een foundation gebruikt. Een foundation is in verschillende vormen verkrijgbaar, als poederfoundation, vloeibare foundation, pancakes en als gekleurde dagcrème.

foundation
basis, grondlaag stichting

foundation
Kledingstuk of schoeisel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een foundation is één van de meest ingenieuse uitvindingen om je fortuin belastingsvrij te houden. Foundation of stichting is vooral heel "populair" in Lichtenstein. Je fortuin wordt beheerd door een voorzitter (meestens een advokatenkantoor) en een accountingvennotschap. Je statuten moeten wel bepalen dat de stichting een bepaald doel heeft : bv. elk jaar 100.000 euro stichten aan een "goed" werk en intussen ga je langs de kassa éénmaal per jaar om je interesten op je kapitaal te innen. Vrij karikaturaal uitgelegd maar het is een vorm van belastingsverlichting, veel toegepast door grote families met grote vermogens..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kledingstuk of schoeisel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een foundations is een onderlaag, letterlijk een fundament, een basis.

Het fundament, de onderlaag, de basis, voor je make up, maar dat wilde je niet weten.

Het fundament, de onderlaag, de basis, van je kleding. Je ondergoed dus.

Het fundament voor zaken doen, kan een stichting zijn.

Uit het Engels:
The foundation kan ook:
de fundering van je woning zijn.
een stichting
een onderlaag, een grondverf, de eerste laag verf
het onderstel van een tafel
De uitgangspunten, de redenen of oorzaken voor iets.