Verschil tussen de Standaard en de Morgen?

Ik zou graag een abonnement op 1 van de 2 willen nemen maar ik ken het verschil tussen de 2 qua inhoud niet zo goed. Ook zou de Morgen een linkse en de Standaard een rechts gekleurde krant zijn. Niet noodzakelijk maar wel leuk: leest er iemand de Tijd of de New York International Times?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (1)

Als ik tegenwoordig zo de nieuwsberichten vergelijk via Facebook valt het mij erg op dat De Morgen en Het Laatste Nieuws gewoon dezelfde redactie is.
Meer en meer ook dat de nieuwsberichten gewoon klakkeloos zijn overgenomen van de persagentschappen.
De Standaard is misschien iets rechter dan De Morgen maar is nog wel steeds een linkse krant.
Als je kwaliteit wil en media en cultuur interesseert je niet zou ik voor De Tijd gaan. Anders zou ik persoonlijk voor De Standaard gaan.
Anders moet je ze beide eens een tijdje kopen om te zien welke je best bevalt. Ik weet ook dat beide kranten soms een gratis abonnement voor een korte periode aanbieden.