Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kost in Nederland tegenwoordig het bezoek aan een prostitué?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
33.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meneer Wilders, wat doet u nu?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wellicht kan je eens informeren bij de Rode Draad. Zij zijn terzake kundig.

Zij geven aan dat de gemiddelde besloten gelegenheid 70 -100 euro per uur rekent.

Gelet op de tijd die prostituees doorgaans verdoen met wachten op klanten en de kosten van kamerhuur, blijft er gemiddeld 20 euro per uur bruto over. Daar gaan 19% BTW en kosten voor taxi’s, kleding, make-up en dergelijke van af. Ter vergelijking: een zelfstandig werkende in de bouw moet al 30 euro bruto per uur rekenen om de kosten eruit te halen.

Toegevoegd na 2 dagen:
NB. Bovenstaande informatie komt uit onderstaande bron en geeft aan dat het "vak" vaak veel rooskleuriger wordt voorgesteld dan in werkelijkheid is. Het is een wereld van onderdrukking en valse schijn (naar mijn mening).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Tussen de 10 en 500 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bezoek aan een prosititué kost nog steeds niets, wel als je haar vraagt om bepaalde diensten te verlenen... En dan kost het toch gauw 100 €... En denk niet dat zulke vrouwen verachtelijk zijn, die leveren service... Het is niet zo dat het alleen maar dattum is, nee er zijn er bij die qua dienstverlening gelijk aan een psycholoog zijn en gewoon een uur intens met een ander praten alleen, als therapie... Het hoerenbedrijf is helemaal niet wat de gemiddelde mens ervan denkt, maar ook hier geldt dat onwetendheid en domme aannames al gauw de teneur bepalen... En ze zijn echt niet allemaal uit een duister voormalig oostblokland ontvoerd tegen hun wil... Er zijn er die er trots op zijn een hoer te zijn en dat in een goede en evenwichtige relatie met kinderen en al erbij dat getrouw jarenlang doen... Al dan niet met een kap- of massagesalon als dekmantel ernaast... Nee hoor ik vind het uitstekend dat dit bedrijf er is en het heeft mijn aanzien wel degelijk... en dan is 100 € vaak echt niet te veel gevraagd...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 euro achter het centraal station
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat er net als met andere artikelen prijsklassen zijn! Ligt natuurlijk ook aan de houdbaarheidsdatum. Het beste kun je het proefondervindelijk uitzoeken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding