Hoe vind je allerlei info van een bepaald persoon?

Gewoon een normaal mens, geen bekende. Ik heb alleen beschikking tot internet, hoe kan ik dan zoveel mogelijk info vinden van die persoon. Van kleine dingetjes tot geschiedenis etc.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Waarom zou je dat willen? Dit verwordt al gauw tot stalken -wees voorzichtig.
Erna55
8 jaar geleden
Om welke reden wil je "zoveel mogelijk" weten ?
Wat diegene openbaar heeft gezet, dat kun je via bv. Facebook vinden.
Wat niet openbaar is, kun je niet vinden.
Reddie
8 jaar geleden
Stap naar die persoon, en vraag wat je wilt weten.

Antwoorden (1)

Wat ik altijd doe is de naam op internet intypen en kijken wat er uit komt. Als de desbetreffende persoon Facebook of een ander dergelijk account heeft, kan hier ook veel informatie op staan.