Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik doen om rekeningen te kunnen betalen maar heb er geen geld voor?

Hallo ik ben lisanna en ben 19 jaar.

ik heb de laatste tijd veel problemen gekregen met betalingen. ik kom moeilijk aan een baan, en heb zowat alle opties al geprobeerd om een regeling te treffen of iets dergelijk. ik had een uitkering maar sinds dat ik bij iemand ging inwonen had ik die ingetrokken , maar sinds kort ben ik daar weggestuurd en sta nu zonder woonadres , postadres en dergelijke en krijg geen geld binnen, is er een bepaalde regeling waardoor ik aan geld kom , weer een kamer kan huren en mijn rekeningen weer kan betalen. ik heb het dringend nodig. ik heb geen contact met beide ouders wegens een slecht verleden, en leef nu met stress ik kan niet om hulp vragen want ik sta er alleen voor wat kan ik doen? en waar

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Heftig allemaal, ik zou bij maatschappelijk werk aankloppen en daar je situatie uitleggen en vragen om hulp.

Om recht te hebben op een bijstandsuitkering moet je ingeschreven staan op een adres in jouw gemeente, ik hoop dat maatschappelijk werk daar een oplossing voor weet want zo kan het natuurlijk niet.

Voor acute "hulp" (een maaltijd en onderdak voor de nacht) kan je aankloppen bij het leger des heils.

Succes ermee, ik hoop dat je er bovenop komt!
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing