Welke opleidingen kan je niet meer doen als je N&G neemt zonder natuurkunde?

Ik zit nu in de derde klas van het gymnasium en ik vraag me af welke opleidingen en beroepen je niet meer kan doen als je het profiel N&g zonder natuurkunde neemt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K
Reddie
8 jaar geleden
N&G past kennelijk bij je interesses.
En de beroepen die daarbij passen zullen de beroepen zijn die jou interesseren.
Voor beroepen die je niet interesseren hoef je niet te studeren.
Opleiding en beroepen zij dus takken aan dezelfde interesse boom.
tinus1969
8 jaar geleden
@Reddie, dat is wat kort door de bocht. Als Geneeskunde en biologie je interesseren, is het verstandig om natuurkunde te doen -ook al interesseert natuurkunde je geen klap.

Antwoorden (1)

De exacte eisen veranderen nog wel eens, maar op dit moment is NG+natuurkunde verplicht voor Geneeskunde (arts).