Welke Nederlandse nieuwssite is het meest betrouwbaar?

Aangezien ik altijd Engels sites lees, ken ik helaas geen BETROUWBAAR en serieus Nederlandse nieuwssites met goede analyses...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overbodige vraag als je toch altijd Engelse sites leest.

Antwoorden (5)

NOS en ook het snelst het is vaker voorgekomen dat nu.nl een paar uur later pas dingen meld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een nieuwsartikel bestaat globaal uit drie onderdelen.

De kop: Dat is de aandacht trekker.
De inleiding: Dat is het feitelijke nieuws.
Het vervolg: Dat is merendeel de mening van de schrijver.

Niemand kan voor jou bepalen welke schrijvers op jou het meest betrouwbaar overkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aktueel 24 en nos.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwssites horen altijd betrouwbaar te zijn. Dat is per definitie de taak van een nieuwsredactie. De websites van de zogenaamde kwaliteitsmedia en mediabedrijven, gesubsidieerd door de overheid, leveren het 'beste' werk af.