Jazeker. Ze noemen zich geen eskimo's meer (als ze dat al ooit gedaan hebben) maar Inuit en ze leven niet meer in van ijsblokken gemaakte iglo's maar ze zijn er heus nog wel,
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens een Inuit die ik ooit sprak is Eskimo een scheldwoord.
Eskimo betekent rauw vlees eter.
Eskimos bestaan dus eigenlijk niet, het zijn altijd Inuit geweest.
Dus het goede antwoord is eigenlijk: Nee.