Wie heeft in Europa de meeste macht?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ga voor José Manuel Barroso.

Bronnen:
http://theeulobby.wordpress.com/2010/03/24...

ik ga voor duitsland

Soms krijg ik de indruk Balkenende. Maar dan denk ik weer, Obama. Maar vlak Merkel ook niet uit. Maar uiteindelijk Griekenland. Die sleurt ons de vernieling in. Ja, Griekenland dan maar.

Duitsland en Frankrijk samen

Spanje en Duitsland. Maar échte macht hebben de V.S en Rusland dat zijn pas grootmachten, Europa is in feite niks

Niet iemand, maar iets en dat iets heeft de naam EURO. Moet ik toch een persoon aanwijzen dan kijk ik met enige argwaan naar ene Berlusconi, die laat mensen op zich wachten, heeft een berg van dat andere ( Euro's ), doet waar ie zin in heeft en wordt door hele groepen verafschuwd en tevens bewonderd. Ja Silvio is met voorsprong op Sarkozy, Merkel en noem het andere geteisem maar op, de numero uno, il capo di tutti capi. Nummer twee lijkt me de bouffon die luistert naar de sterfelijke naam Joseph Ratzinger en de geestelijke naam Benedictus XVI ook wel de Paap.

de grootste partij in brussel

Ik blijf erbij dat Frankrijk en Duitsland erg (te) veel in te brengen hebben. Zo lappen ze werkelijk alles aan hun laars waarmee wij als klein landje niet mee weg durven komen. Niet eens een poging wagen.

Neelie Smit Kroes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100