ik ga voor duitsland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms krijg ik de indruk Balkenende.
Maar dan denk ik weer, Obama.
Maar vlak Merkel ook niet uit.
Maar uiteindelijk Griekenland. Die sleurt ons de vernieling in. Ja, Griekenland dan maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duitsland en Frankrijk samen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spanje en Duitsland. Maar échte macht hebben de V.S en Rusland dat zijn pas grootmachten, Europa is in feite niks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in europa vergeet je Frankrijk, en in de wereld vergeet je China, die is inmiddels toch echt wel groter als Rusland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe ken je dat toch allemaal vergeten pluske?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Khou het nieuws bij 380 er ontgaat me weinig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duhh word bedtijd voor mij,kben er niet helemaal meer bij haha
Niet iemand, maar iets en dat iets heeft de naam EURO.
Moet ik toch een persoon aanwijzen dan kijk ik met enige argwaan naar ene Berlusconi, die laat mensen op zich wachten, heeft een berg van dat andere ( Euro's ), doet waar ie zin in heeft en wordt door hele groepen verafschuwd en tevens bewonderd. Ja Silvio is met voorsprong op Sarkozy, Merkel en noem het andere geteisem maar op, de numero uno, il capo di tutti capi.

Nummer twee lijkt me de bouffon die luistert naar de sterfelijke naam Joseph Ratzinger en de geestelijke naam Benedictus XVI ook wel de Paap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de grootste partij in brussel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik blijf erbij dat Frankrijk en Duitsland erg (te) veel in te brengen hebben. Zo lappen ze werkelijk alles aan hun laars waarmee wij als klein landje niet mee weg durven komen.
Niet eens een poging wagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neelie Smit Kroes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neelie is sinds 1991 gescheiden van mijnheer Smit, sindsdien gaat zij door het leven als Neelie Kroes.