Hoe kan ik het nieuwe adres van mijn kennis achterhalen?

Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar geen (gepaste) oplossing gevonden.

Ik ben op zoek naar een oude vriend van me, die ik een aantal jaar niet gezien heb. Hij is verhuisd, zijn emailadres werkt niet meer en hij heeft zijn telefoonnummer veranderd. Deze persoon heeft geen social media, hij is erg op zijn privacy gesteld.
Ik heb hem een aantal maanden geleden nog zien lopen, maar ik zat in de stadsbus dus kon niet zomaar uitstappen. Ik weet dus zeker dat hij nog in Eindhoven woont(waar ik ook woon).

Wie weet er raad?

p.s. telefoongids/06-gidsen, zoeken op facebook etc heb ik allemaal al geprobeerd maar dat heeft niets opgeleverd. Wist ik overigens van tevoren vanwege zijn gesteldheid op privacy.

p.p.s. huis-aan-huis blaadjes, en facebook berichten plaatsen dat ik hem zoek, zijn voor mij geen opties. Dit is een beetje te overdreven voor de situatie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook ken ik geen enkele vriend/kennis van hem die facebook heeft, dus die kan ik ook niet benaderen.
Deze persoon is vrij op zichzelf, en de vrienden van hem die ik ken hebben ook geen facebook.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Huur een particulier onderzoeker in. Een andere oplossing is er niet.
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Hij kent vrienden van die persoon. Die vrienden moeten hem toch kunnen bereiken? Dus vraag hen wat zijn nieuwe adres of telefoonnummers is.
Antoni
8 jaar geleden
Een privé detective heeft over het algemeen maar weinig andere middelen méér dan de gemiddelde burger (behalve zijn kennis, zijn werkervaring en zijn netwerk). De vraagsteller zou toch dezelfde middelen als een privé detective kunnen gebruiken? Welke middelen verwacht je dat zo'n particuliere onderzoeker zal gebruiken, @HeerVoldemort?