Hoe kun je een website die ten dode is opgeschreven weer wat leven geven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag brengt al wat leven in de brouwerij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wow, mooi geherdefineerd... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 . Ik heb mijn antwoord opnieuw geschreven omdat ik op een werkelijk goed idee kwam...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hup! +

Het beste antwoord

Dat zou Ik heel dom vinden.
Jij zegt in jouw vraag: het is al ten dode opgeschreven,
ik vertrouw jouw mening..
dan zou ik zeggen:
loslaten die hap..
en zoals mijn naam dat heel goed uitdrukt

hup!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

A. Door porno erop te zetten.
B. Door geld weg te geven.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, van die eerste ben ik een voorstander ;-)
AWM
14 jaar geleden
Dus je wilt geen geld ? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee liever het eerste
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan wil ik jouw geld er wel bij hoor naatje; ik offer me wel op !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe mij maar keuze 2, keuze 1 heb ik in rl al..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pff sex lost niet altijd alles op hoor..
geld meestal wel :-) maar die is ook een stuk schaarster meestal.
AWM
14 jaar geleden
Die twee onderwerpen zijn nauw met elkaar verbonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geld lost ook niks op. Zoutzuur wel.
AWM
14 jaar geleden
Maar 18 minnetjes is ook niet niks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarentegen 14 plusjes ook niet, +1
Misschien door de moderatoren en week op non-actief te zetten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
constant nieuwe dingen te ontwikkelen

stilstaan is achteruitgang
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen die het wel snappen laten modereren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
democratisch mods kiezen... dat lijkt me wel wat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ieuww menno..verander van avatar!! of ben JIJ dit? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb nog nooit zo'n mooie tiet gezien
Laat ik 's wat noemen:
- design veranderen
- de website overzichtelijker maken.
- inhoud website regelmatig vernieuwen.
- mensen actiever bij de site betrekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door de richtlijnen consequent en ruimhartig toe te passen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door een chatbox te plaatsen waar de actieve leden kunnen chatten. Het chatten beïnvloed de kwaliteit van de antwoorden en bijdragen dan niet . Het is leuk om wat te kunnen spreken met andere GV - ers zonder dat het allemaal via mailtjes PB's moet.

Een voorbeeld van een goede chatbox vindt je op gratis pokersites of andere spelletjes sites.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door nieuwe tags toe te voegen

Toegevoegd na 1 minuut:
En reclame maken voor je website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door minder tekst te plaatsen of op een leukere manier...
lappen tekst nodigen namelijk niet echt uit ook al is het noodzakkelijk
( behalve hier op GV maar dat is een grote uitzondering).

Ook wat kleur en plaatjes doen het over het algemeen heel goed.

Trage sites die langzaam laden, waarvan de links niet (vrij snel) werken of waarvan het invul formulier met je gegevens konstant een foutmelding krijgt is echt naadje.

Als je bijvoorbeeld steeds opnieuw al je gegevens opnieuw moet invullen als je 1 ding verkeerd hebt gedaan dan hoeft het voor mij echt niet meer. ( stel je postcode moet met spatie of met hoofdletters, je krijgt je foutmelding en het hele formulier is leeg... phoe... laat maar dan)

Zet een maandelijkse prijsvraag op je site... sites zoals prijsvragen.nl en gratiz.nl ofzo vinden je dan heel snel en zetten dan een link naar jouw site op hun site... gelijk heel veel hits, gegarandeerd. Je hoeft natuurlijk geen autoos te verloten, kleine dingen zijn ook heel leuk en gewild.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door regelmatig een nieuwsbrief te maken waar mensen zich op kunnen laten inschrijven.
Inderdaad; regelmatig veranderen, vernieuwen, up-to-date houden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door op tijd je webhost te betalen bijvoorbeeld.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reclame maken. En dat kan op heel veel manieren zijn, maar dat is afhankelijk van wat voor website het is. Zorgen dat hij goed gevonden kan worden in Google helpt ook natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Regelmatig updaten met nieuwe (liefst opvallende / uitzonderlijke / specialistische) inhoud en interactie mogelijk maken (reacties toestaan - gebruik wel een captcha). Of ontzettend veel specialistische informatie erop zetten.
Een goede manier om bezoekers te _weren_ is 't hebben van reclame op de site - met name als die beweegt. Als je gebruik hebt gemaakt van gratis webspace, dan kan dat 't geval zijn. Claim dan een nieuw domein; ±25 euro per jaar. Bijv. http://www.kwebbelientje.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees het boek: Marketing.com daar staan tal van tips in om je website te verbeteren en de vindbaarheid te optimaliseren. Zoek ook eens in google naar SEO en SEA.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door er zelf op te schrijven, heb je er toch lol van!