"Verzorging veel beter in Gevangenis dan in Bejaardentehuis" Welke politieke partij wil slechte omstandigheden Bejaardentehuizen verbeteren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet dat de PVV meer aan de zorg wil doen. Ze maken een goede kans maar zijn nogal omstreden. Ze vinden het raar dat gevangenen meer privileges en rechten hebben dan mensen in een bejaardentehuis. Daar willen ze wat aan doen.
Lees hun verkiezingsprogramma maar eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat staan daar rare dingen in joh........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik loop niet weg met de PVV om andere redenen maar m.b.t. dit punt sta ik achter ze!

Andere antwoorden (3)

de ouderenpartij cq seniorenpartij ,maar ja die haalt toch geen zetel op 9 juni
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zouden ze allemaal wel willen, maar helaas is het niet zo simpel in de politiek. De omstandigheden in bejaardenhuizen verbeteren kost namelijk een heleboel geld, en de mensen piepen nu al moord en brand over de hoogte van de ziektekosten (hoewel het nauwelijks 10 % van ons inkomen / het BNP is hoorde ik van de week op tv-wat niet signifikant veel is als je ziet wat je er voor terug kunt krijgen. )

Bovendien kun je ook niet zomaar meer geld in het een stoppen zonder het bij het ander weg te halen. En hoewel jij zo te lezen het een goed idee vind dat bij gevangenissen weg te halen, is dat niet per definitie een handige optie, en zijn er ook aan die kant van het speelveld mensen aan het lobbyen voor fondsen. (zie de vragen die daarover onlangs zijn gesteld)

De kunst in de politiek is het geld dat er is zo te verdelen dat iedereen tevreden is (wat natuurlijk nooit kan), maar een partij die tevoren een heleboel beloofd dat ze onmogelijk waar kan maken zonder op een ande front weer enorme schade aan te richten, is bij voorbaat kansloos.

Zie het maar als je kinderen die vinden dat jullie te weinig van jullie inkomen uitgeven aan...vakantie ofzo. Hoe leuk dat is , dat budget kun jij ook vast niet ongestraft en ongemerkt verdubbelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar komt die stelling eigenlijk vandaan?

Bronnen en bewijzen graag.

Mijn vader had het prima in het bejaardenhuis.
Hij kon gaan en staan waar hij wilde en wanneer hij wilde.

Natuurlijk zijn er ook misstanden.
Die moeten bestreden worden.
Dat willen alle partijen wel.