Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doe/zeg je als je een verjaardagvisite hebt en er eentje is die maar niet weg wil, ook al is de rest allang weg?

Toegevoegd na 1 minuut:
Vandaar het late tijdstip van deze vraag:-)

14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeetje, vrij onfatsoenlijk van iemand om op een doordeweekse dag tot 2 uur te blijven plakken. Hij/zij kan er toch wel rekening mee houden dat er nog mensen zijn die moeten werken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien had het geholpen als je geprobeerd had hem of haar voor de nieuwe godsdienst van La Momma te winnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha.. nu je er toch bent... Kijken hoe snel ze weg zijn :)
(Sorry Jelle)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan zeg je dat je echt graag wil eindigen en dat je naar bed wil. Dat je het gezellig hebt gehad met die persoon.
En je bedankt hem voor de fijne avond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
Mij zelf kennende zal ik zo reageren, past het beste bij zeg maar ;-) +1 +10!

Andere antwoorden (19)

Da`s heel eenvoudig:

Sorry vriend, ik vind het heel leuk dat je er bent, en zou nog uren met je kunnen kletsen, maar ik moet er morgen weer bijtijds uit, dus als jij je drankje op hebt schenk ik niet meer in. We kletsen dan een andere keer weer verder...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wij altijd deden was, zeggen, ik wil eigenlijk nog opruimen voor ik naar bed ga, heb je zin om mee te helpen.
Of: nou ik weet niet wat jij wilt, je mag gerust blijven zitten, maar ik ga naar bed.
Nooit problemen mee gekregen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag wat diegene morgenochtend bij zijn ontbijt wil, een hard of zacht gekookt eitje?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg "Heb je je pyama en tandenborstel bij je? Want ik ga naar bed". Lijkt mij een duidelijke wenk om op te stappen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat als de persoon in kwestie dan antwoord: "Nee, maar dan poets ik mijn tanden morgen wel en slaap ik vannacht in mijn ondergoed"?
zondag
14 jaar geleden
Tja een erg hardleerse gast. Die zou ik dus noooooooit meer uitnodigen.
Zeg dat je gaat slapen.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag altijd of ze het licht uit willen doen als ze gaan.
Ze kijken je dan raar aan maar snappen wel wat je bedoeld.
Je moet rekening houden dat iemand misschien de andere dag ook moet werken ,en een keer naar bed wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier heb je de sleutel. en draai jij straks alles even op slot en gooi de steutel maar door de brieven bus terug
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom, we moeten naar bed. Die mensen willen naar huis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'n Hele goeie!! + van mij
Demonstratief gapen, dat gebruikte mijn zusje vaak met veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beginnen met opruimen. Extra lang in de keuken blijven, zodat de visite alleen in de kamer zit..

Mocht er dan nog geen reactie zijn zijn ze gewoon achterlijk en kunnen ze het face-to-face-verzoek wel aan hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger overkwam mij dat nogal eens. Ik ging dan naar bed en vroeg of de laatste het licht uit wilde doen als hij of zij wegging.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
ga jij voor mij morgen werken dan blijf ik lekker uitslapen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zeg ik...zo,we nemen er nog eentje en dan ga ik naar bed...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt 2 dingen doen : deze vraag laten lezen of zeggen er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan en de tijd van gaan is nu gekomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon je pyama aan doen! Helpt altijd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tanden poetsen waar je visite bij is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegen goede vrienden van hem zei mijn vader een keer: mensen maken jullie het licht uit als jullie gaan? Kan ik al naar bed, moet er vroeg uit.
Ze snapten de hint en gingen grijnzend weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begon de asbakken te legen (er werd toen nog flink gerookt) en zette de ramen open om te luchten. Meestal was deze demonstratie dat het feest ten einde was een succes. Maar er zijn dy hards bij hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan zeg je dat je naar bed gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding