Sleutels en portemonnee in een kluisje, de sleutel in de lade van je nachtkastje; is dat veilig opgeborgen?

Dagopname in een ziekenhuis, sleutels en portemonnee moeten in een kluisje en met een munt van 50cent krijg je de sleutel die je in de lade van je nachtkastje moet leggen. Daarna word je opgehaald en naar de ok gereden/behandeld en na xx tijd naar de verkoeverkamer gereden, hier moet je uitslapen en misschien moet je nog naar de intensive care, maar uiteindelijk ga je weer naar de zaal [gemengd, 6 bedden] en daar in de lade van het nachtkastje ligt dan je sleutel van het kluisje... of niet natuurlijk.

In je ondergoed zonder verder iets [tas] onder een laken, ga je naar de ok; ik dacht ik neem de sleutel wel mee, onder het laken :-)) maar dat zou niet zo slim zijn i.v.m. risico van infecties.
Wat is een goede oplossing van dit sleutelprobleem?

Er is niemand om de sleutel te bewaren.

Toegevoegd na 12 uur:
Het antwoord geeft een op zich prima oplossing, probleem : geen schoenen en geen sokken!

Toegevoegd na 1 dag:
Hartelijk dank voor alle reacties/antwoorden en suggesties!

De inhoud van het kluisje is minder geworden. Pasjes niet nodig, alleen een [zh] printje met je gegevens erop, wat kleingeld in een beursje en natuurlijk huis- en scootmobielsleutels moeten ook in het kluisje. Sleutel kluisje ... nog niet over uit. Er zijn in ieder geval meer mogelijkheden dan de lade van het nachtkastje.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je pirtemonnee laat je thuis. Het benodigde kleingeld voor die dag stop je in je broekzak. Je papieren en dat kleingeld kan je in het af te sluiten kastje leggen. Terwijl jij onder het mes gaat bevinden je kleren en schoenen zich in een kast. Doe de sleutel in een van je sokken en die sokken stop je opgefrommeld in je schoenen, in elke schoen dus een sok. Veel sucses met je operatie en sterkte. Toegevoegd na 4 minuten: Maar om concreet antwoord te geven op je vraag, om je sleutel van je kluisje in een la te leggen waar iedereen erbij kan is geen veilige opbergmethode. Toegevoegd na 7 minuten: Mijn methode is ook geen veilige opbergmethode maar een iets minder voor diefstal toegankelijke.

Sleutel in een enveloppe goed gefrankeerd en juist geadresseerd in een beterschap kaart op de post doen . Vaak staat er een brieven bus in de hal . Zou ik dat doen nee ! Vraag de zaal zuster , in het toilet onder een plafond tegel . Je kan het zo gek maken als je wil . Maar ik zou de verpleging om hulp vragen . Succes en beterschap .