Blauwe container is weg, wat moet ik doen?

Vanochtend heb ik mijn blauwe container aan de weg gezet. Deze staat er nu niet meer, wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Allereerst even zoeken in de buurt. Misschien heeft iemand hem meegenomen ( per ongeluk of niet). Gebeurt hier ook wel eens. ALs u hem nergens aantreft kunt u via de gemeente een nieuwe container aanvragen.
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja Idd, ben het met je eens. Verder ook even vragen aan de buren of ze iets weten/gezien hebben. Heb je je naam of huisnummer of iets anders op je container staan? Bij ons staat die ook wel eens aan de overkant of net om de hoek.
bamibal
9 jaar geleden
Onze gemeente vraagt daarbij wel om een proces verbaal, dus eerst even aangifte doen van de vermiste bak.