Wat zijn de gevangenisstraffen in zwitserland?

Een vriend van mij zit vast in zwitserland voor drugssmokkel. Nu is mijn vraag wat zijn de straffen daar kan op Internet niet veel vinden( ben er niet zo handig in) maar wil wel graag weten wat we kunnen verwachten qua straf. Hoeveelheid is ook belangrijk zover was ik al gekomen.

Toegevoegd na 2 uur:
Kan op Internet niks vinden over zwitserland wel andere voorbeelden van andere landen maar ja elk land is anders en ook andere straffen hoop dat iemand me kan helpen met gevangenis straffen in zwitserland.

Toegevoegd na 2 uur:
Kan op Internet niks vinden over zwitserland wel andere voorbeelden van andere landen maar ja elk land is anders en ook andere straffen hoop dat iemand me kan helpen met gevangenis straffen in zwitserland.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
8.9K

Antwoorden (1)

Ik weet natuurlijk niet wat en hoeveel er gesmokkeld is , maar hier een voorbeeld;

24 kilogram cocaïne - 11 jaar in de gevangenis
De regionale rechtbank van Bern-Mittelland heeft hem veroordeeld gisteren wegens overtreding van de wet op de geneesmiddelen tot een gevangenisstraf van 11 jaar gevangenis. Er zijn ook een boete van 12.000 frank en de kosten van CHF 96'000.