Wie heeft er ervaring ( wat voor ervaring ) met een pijnkliniek?

Toegevoegd na 3 minuten:
De ´ pijn-poli ´.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

ik ben een hele poos onder behandeling geweest op de pijnpoli van het UMC te utrecht..ik heb er diverse behandelingen gehad in mijn gezicht voor pijn ivm beknelling van de zenuwstam onder de kleine hersenen.
de pijn die ik had straalde langs 3 zenuwbanen in het gezicht..kaaklijn voorhoofd en bovenkaak.
met hele dunne naaldjes zijn die zenuwbanen lamgelegd , eerst tijdelijk en na goed resultaat definitief.
de pijn is niet geheel weg meer zeer goed mee te leven en het leven is een stuk aangenamer geworden
de behandeling viel mij erg mee terwijl ik er behoorlijk tegenop zag..
ik kreeg een rustige voorbereiding door fijne assistentes en goede uitleg van de specialist.
vooral het laatste is erg belangrijk zodat je weet wat er gebeurd en je niet ineens voor iets staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het UMC in Utrecht is inderdaad gespecialiseerd en bijzonder prettig. Heb ervaring met mijn moeder, die daar indertijd van de afschuwelijkste pijnen verlost is. Evenals bij voorgaande schrijver, na veel aandacht en de nodige tests zijn de zenuwbanen uitgeschakeld zonder verdere nadelige gevolgen.

Ik wens je het allerbeste.